two of us


http://www.youtube.com/v/Dmc606VQX7k&hl=en_US&fs=1&

 

דניאלה ספקטור ואני בדואט מתוך פסטיבל הביטלס

אודות עידן אלתרמן
שחקן וקומיקאי

7 Responses to two of us

  1. חן בריגה says:

    ביצוע יפה

  2. נערת הפטל says:

    האמת שמתאים לך דואטים.
    אתה יכול להיות השלומי-שבת-וחברים של האשכנזים…

  3. עידן וילנצ'יק says:

    לט איט בי הוא לא האלבום הטוב ביותר של הביטלס אבל כנראה שהיו צריכים נושא לפסטיבל וארבעים שנה לאלבום ולפירוק הביטלס זו סיבה מספקת.

  4. גיא א says:

    הייתי בהופעה הזו, שהייתה מעולה לדעתי.
    נהניתי מאוד, במיוחד מהדואט הזה – בהחלט ביצוע נפלא.

    חבל שסוף השיר לא נכנס לווידאו, עם הקטע מהלו גודביי

  5. עידן וילנצ'יק says:

    אלביס קוסטלו ביטל את הופעותיו בישראל.זה גם מגעיל אותי וגם מעציב.מגעיל כי זה מראה על פחדנות וחוסר הבנת המצב באזורנו.מעציב כי מי שמעודד את זה הם חוגי שמאל הזויים שנהנים לפגוע במדינה ובמרקם התרבותי שלה רק בגלל איזו אידיאולוגיה חסרת שחר.אני בכל אופן לא אוכל להאזין לאלביס קוסטלו שוב באותה אהבה והערכה.ככה זה כשאתה מתנהג כמו חרא,זה נדבק גם ליצירה שלך.

  6. עידן וילנצ'יק says:

    עידן,ראיתי תמונה שלך היום בידיעות אחרונות בנסיבות לא מאד מחמיאות(אם כי לא נוראות חס וחלילה).נראה לי שההופעה של מיסי אליוט לא הייתה שווה את זה בסופו של דבר.

  7. איתמר says:

    הקליפ הזכיר לי סיפור על השיר הזה.
    כשהייתי בן 14 התחלתי לקחת שיעורי גיטרה אצל אילן וייל שגר ברחוב שלי. בעשר הדקות האחרונות של כל שיעור הוא היה כותב לי אקורדים של שיר שביקשתי. באותה תקופה שמעתי ביטלס כל יום, כל היום (פחות או יותר), ובאחד השיעורים ביקשתי את Two of Us. אילן חייך והתחיל לרשום את האקורדים מהזיכרון, בלי להקשיב לקלטת שהייתי מביא איתי. כשהתחלנו לעבור על השיר ביחד, גיליתי שהאקורדים לא בדיוק מתאימים, והתברר שהוא כתב את האקורדים של השיר הידוע (בעל השם הדומה Just the two of us) של הסקסופוניסט Grover Washington. את האכזבה על פרצופו כשאמרתי לו שהתכוונתי לשיר של הביטלס קשה היה לפספס 🙂

כתיבת תגובה