קטע סטנד אפ שלי.


http://www.youtube.com/watch?v=AlAgNlS_rpk

אודות עידן אלתרמן
שחקן וקומיקאי

9 Responses to קטע סטנד אפ שלי.

  1. מאת מיכל:

    אתה מקסים ביותר,
    החלק הראשון קצת קפוא ומאולץ,
    אבל כשאתה "עם החבר'ה" אז יוצא ממך השדון האמיתי,
    ואז רואים את מה שצריך.
    ואז חושבים, לא, ואז אני חשבתי,
    שהמדיום שלך זה עם קהל קטן,
    מוקף ומחובק,
    ועם הגיטרה… אז בכלל,
    אתה ענק!

  2. מאת fireshine:

    צפיתי בתכנית הזו, בין היתר בגללך. מסכימה עם התגובה שמעלי, שהקטע עם החבר'ה והגיטרה הכי טוב. מתבקש שתעשה סטנד אפ על זה, והקטעים הכי אהובים עלי מפלטפוס זה השירים. אני עדיין מנסה למצוא את הקטע מיומנה סטייל עם האפצ'י בתור לקופ"ח. וגם את "זה נשמע לכם סותר"🙂

  3. מאת נערת הפטל:

    עוד מישהו חוץ ממני מבקש את הקטע בקופת חולים!
    זהו,
    אני חושבת שעכשיו זה מחייב אותך למצוא אותו-
    ולהעלות לרשת.
    תשמח (לפחות) שני אנשים.

  4. צחקתי, תמשיך.

    ובקשר ל"וואלק", מת על השיר הזה

  5. מאת עידן וילנצ'יק.:

    כל הכבוד עידן,You should do this for a living.🙂

  6. מאת fireshine:

    נתת לי השראה לפוסט
    http://roni.infectzia.net/?p=205

    וחוץ מזה, וואלק, לא כל שיר שמתחיל בוואלק הוא מזרחי…🙂 דוגמה:
    http://roni.infectzia.net/?p=58

  7. מאת fireshine:

    שגם אודי שרבני כתב את זה… לא נורא🙂

  8. מאת אורית:

    הקטע של המוזיקה הקלאסית בגיל מבוגר ומה המנצח באמת עושה, קרע אותי!

    נראה לי שבגדול אתה מרסן את עצמך, אתה אדם מצחיק ומוכשר נורא, תסמוך על זה

כתיבת תגובה

