אתם יותר ממוזמנים לצפות.


כחצי שנה אני כותב (לצערי, בעצלתיים) חומר למופע סטנד אפ שאני חולם להציג בבוא היום. זו הייתה הפעם הראשונה שניסיתי את החומרים האלה גם בטלויזיה.

http://www.youtube.com/watch?v=xAo6OhWfjus

 

 

אודות עידן אלתרמן
שחקן וקומיקאי

18 Responses to אתם יותר ממוזמנים לצפות.

  1. מאת אורלי:

    קח את הזמן, אבל כבר מחכה למופע!
    בהצלחה!

  2. תבוא תדפוק לנו מכות אם לא ?

  3. מאת שרון רז:

    טוב שהבאת את זה לכאן, עידן, כי אני לא רואה טלוויזיה אז הנה ההזדמנות שלי לדעת על זה ולצפות, ולהשתעשע, היה טוב, תודה, אתה יותר ממוזמן לשרשר עוד לינקים כאלו שלך בעתיד

  4. מאת שי:

    אם תשאל אותי יותר עדיף לשים את האמבד וידאו ולאא לשלוח לאתר אחר.

  5. מאת תמי:

    וגם מה ששרון אמר.

  6. מאת דרורית:

    עוד ביטוי ישראלי שמצחיק אותי תמיד הוא
    "זה היה מעל ומעבר"
    מעל ומעבר למה?
    בקיצר, היית מעל ומעבר ליותר ממשמח ורצוי.

  7. מאת עידן אלתרמן:

    ואגב, שי, מסכים איתך, אך אין אפשרות לעשות אמבד לקטע הזה משום מה

  8. מאת מבולבל:

    לא ידעתי שכותבים חומרים לסטנד -אפ. חשבתי שזה הכל מאולתר .
    ואם זה לא , אז מה הבדל בין זה לבין מופע בידור נגיד של אבנר דן או שייקה אופיר

  9. מאת עידן אלתרמן:

    סטנד אפ לא בהכרח אומר שהכל מאולתר. סיינפלד, לדוגמא – אי אפשר להגיד שהוא מאלתר, הכל אצלו הרי מלוטש בצורה פרפקציוניסטית. אבל כשעובדים על מופע ומנסים חומרים חדשים בכל מיני מועדנים
    קטנים אז מצמיחים מופע גם מאלתורים

    ההבדל בין מופע של שייקה אופיר לסטנד אפ הוא אכן דק ולגמרי סובייקטיבי. לדעתי ההבדל הוא בעיקר שבמופע בידור נוסח שייקה אופיר או "להציל את איש המערות" לדוגמא, יש פחות מגע ישיר עם הקהל, או שינויים של טקסט בהסתמך על ארועים אקטואלים. במופע יחיד יש פחות חופש לשחק עם הטקסט או המבנה המקורי של המופע, אני מניח

  10. מאת שלומית:

    משפט פולני מובהק.

    בראש עובר המשפט..
    כי אני אנוח לי רק בקבר.

    צחוק גדול

  11. מאת יובל:

    אני די זוכר את הקטע עם עצם הזנב מ"פגע וברח" בצוותא 2, אי שם ב 1995

    וזה מעולה שאתה משלב ישן עם חדש

    אגב פגע וברח, אולי תחזור לחזרות פתוחות כמו אז? אין כמו פידבק לייב.

  12. מאת חגית:

    צחקתי המון🙂

  13. מאת fireshine:

    משעשע פלוס!
    ההומור הפיזי שלך הורס אותי! במיוחד כשהוא ארוז בחליפה מחוייטת, סטייל הקומיקאים של פעם.
    רק הפריע לי שאתה לא אוהב חתולים, ולמרות שזה בהומור אין לי ברירה אלא להגיב על זה ולומר שהגרגור של החתלתולה שיושבת עלי כרגע, והמבט המתוק שלה, הם אחד הדברים מלאי האהבה ביותר שאי פעם חשתי.
    אגב, הבדיחה הזו נשמעת לי ככזו שעשתה סיבוב אצל כמה וכמה קומיקאים בעבר. הטוויסט בסוף, עם ה"שתמות" הפך אותה למשעשעת יותר.
    אבל אני הלא חולת חתלת ידועה.

  14. מאת מיכל:

    תודה שהבאת את הקטע גם לפה, נקרענו פה בבית כשזה שודר בתכנית. מקווה לראות אותך שוב בתכנית הזו, או בכל אחת אחרת.
    יש לך אחלה הומור, יש סיכוי לשיעורים פרטיים בכתב על איך קופצים ככה באויר?

  15. מאת תומר:

    אהבתי. במיוחד את הקטע של "אני יותר מאשמח". זה עובד מצויין, במיוחד בסטנד-אפ אצלנו בארץ.

    וגם אני לא הרבה רואה טלויזיה, אז תודה על הלינק. ואני יותר מאשמח כמובן אם תפתח את זה למופע שלם…

  16. מאת תןמר:

    הבדיחה עם "נןלדה לי בת …. לפני 5.5 שנים "

    היא של דני סנדרסון.

  17. מאת יובל:

    אז אל תעשה כאילו אין לך על מה לעדכן.
    כבר נשבר לי הכפתור של הריפרש.

  18. מאת אילה:

    מה עם "לכשהיפופותמיהם"?

כתיבת תגובה

