שני שירי אהבה יפים מהאלבום החדש של ווילקו.


תכננתי לפתוח בלספר לכם כמה אהבתי את העטיפה של האלבום אבל לטרמן עשה את זה כבר בשבילי.

http://www.youtube.com/v/NnIAMxvrg7M&hl=en&fs=1&

 

והשיר הבא הוא הפייבוריט שלי מהאלבום האחרון שלהם. השיר הזה פותח לי את הלב כמו שאי אפשר לתאר. חבר אמר לי שהשיר מזכיר לו את ג'ורג' הריסון, ובחיי שהוא צודק.   

http://www.youtube.com/v/sifqGTzLGck&hl=en&fs=1&

 

———————————————

מחר, יום רביעי, אתארח בהופעה של ה CARSITTERS בבארבי תל-אביב. יהיה גם קאבר לקוסטלו.

ובהזדמנות זו, אם לא נפגש שם אהיה ביום חמישי בהופעה של נערות ריינס (עם מריונטה סול) בתמונע. אני הרוס על הלהקה הזו וראיתי אותם בהופעה כבר פעמיים. שווה לכם.

ואת "מצויירים בסלון", עוד להקה שהתלהבתי ממנה לאחרונה, כבר שמעתם?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אודות עידן אלתרמן
שחקן וקומיקאי

8 Responses to שני שירי אהבה יפים מהאלבום החדש של ווילקו.

  1. מאת דרורית:

    מקווה כן להגיע מחר בערב.
    all eyes on me
    שלהם עשה לי את הקיץ.
    וקניתי את הווילקו, טרם שמעתי.

  2. מאת שרון רז:

    לגמרי שני שירים מקסימים של ווילקו, מאוד מסמפט את החדש שלהם ונהנה ממנו, תודה שהבאת

  3. מאת מקס נורדאו:

    בנענע 10 מחלקים כרטיסים להופעה שלך עם הקארסיטרס.
    כדי לקבל אותם צריך לענות על שאלון.
    שים לב כמה קשה לענות על השאלה שנוגעת אליך…

    (שמישהו יעדכן את ערוץ 10 שאתה משחק גם ב"חיים זה לא הכל" וגם ב"שבוע סוף"… או שפשוט יהיו חכמים יותר ויקדמו את התכנית שלך אצלהם בערוץ! הם זוכרים את "לא לפני הילדים", או שהם עסוקים כרגע בהקלטת צחוקים לשליין?????)

  4. מאת דרורית:

    איך הייתה ההופעה?

  5. כבר הרבה זמן שמעתי על האיש השקט הזה שכולם מתענינים בו, ווילקו. האם תוכל להפנות אותי לאלבום שאתה חושב שכדאי להאזין לו?

  6. מאת עידן אלתרמן:

    היי
    ווילקו זה שם של להקה, לא של אדם
    ואין לי רעיון עם איזה אלבום להתחיל כי יש מגוון של סגנון במוזיקה שלהם. אמליץ על שירים ותמשיך משם
    jesus etc
    how to fight loneliness
    hummingbird
    either way

כתיבת תגובה

