את מי אתה מזכיר לי?


http://www.youtube.com/v/Du-QJ-8PTAY&hl=en&fs=1&

 

 

אודות עידן אלתרמן
שחקן וקומיקאי

15 Responses to את מי אתה מזכיר לי?

  1. מאת דרורית:

    א. אני שולתתטטט111
    ב. בטח נמאס לך ממחמאות, אבל התגובות נלהבות. מאוד.
    ג. עדיף להזמין סורבה מהיום והלאה.
    ד. תמיד אמרת שאתה מעריץ את יודית רביץ. נכון?

  2. מאת גיל:

    נחמד, אבל אותה תחושה מוכרת ולא נוחה שעולה גם ברוב הקטעים של "שבוע סוף"…

  3. מאת דן חסכן:

    ה"יודית, יודית " בסוף מבריק עד כאב. נפלא.

  4. מאת אני:

    שגם המערכון מזכיר לי מערכון אחר. בתוכנית של אסי עזר בביפ עשו מערכון בדיוק על העיקרון הזה, חיקוי של עזרא קדם כשבסוף מישהו מורח עליו משהו והוא נראה כמו היטלר וצועק "שלחו אותו למקלחות".

  5. בסרט של לואי דה פונס

  6. מאת מיכאל:

    אני מקווה שהתכנית כולה תהיה מצחיקה באותה רמה. אני את ערוץ 10 אוהב מכל הלב.

  7. מאת לי:

    נטלי – אחלה לינק, לא הכרתי.

    לגבי הקטע הספציפי, מאוד צפוי. הסוף (יודית!) מציל את המצב ובגדול.

  8. מאת רונית:

    איך לא שמתי לב עד היום

  9. מאת גילעד:

    זהו, עידן, הגענו לעידן הזה, פוסמודרניזם. אין היררכיה. הכל מותר. אין גבוה ונמוך, אין מותר ואסור. אם זה מצחיק – כנראה שזה בסדר. היטלר כמחולל שואה, כיוצר מלחמת עולם, כמחריב יבשות? לא, זה פאסה, ואנו בעידן פוסטמודרני. אז בעינינו, בעידן הזה, היטלר הוא בסך הכל דייט גרוע. אבל המוס שוקולד היה טוב. ויש כמה בורים שצוחקים מזה, וחלק אף משבחים בתגובות, אז כנראה שהכל בסדר, נמשיך הלאה. אין מדד אובייקטיבי לבחינת הדברים, בעידן הזה, ואם הבורות מצחיקה אז אחלה. אחלה עידן.

  10. מאת עידן אלתרמן:

    הא?? אתה מתבוסס בשכלתנות, ידידי
    וממש לא מדובר בהיטלר, אם לא הבנת

    עזוב אותך, לא הצחיק אותך, סבבה, אבל לאיפה הלכת עם נאום הפוסטמודרניזם, השם ישמור

  11. מאת עידן אלתרמן:

    מבחינתי הפאנץ' של המערכון זה ה-"יודית" של הסוף. בלי זה לא היינו מצלמים את המערכון, שכן כבר ראינו מספר פעמים את הגג של הלכלוך דמוי השפם של היטלר (והרבה לפני סיינפלד, זה היה אצל מל ברוקס ובני היל ובטח בעוד אלפי מערכונים)

  12. מאת אייל:

    מאוד נהניתי מהקטע הזה. הזכיר לי את סרוגים, בגלל הישיבה בבית קפה וההתנהלות הקצת.. שנוזלית, של הבחור. שנה טובה!

כתיבת תגובה

