השיר על גוגל.


http://www.youtube.com/v/wK4cBI0mnFE&hl=en&fs=1&

אודות עידן אלתרמן
שחקן וקומיקאי

29 Responses to השיר על גוגל.

  1. מאת מקס נורדאו:

    הרגת אותי עם שלומית ו-ויקיפדיה!!!
    מתי אפשר לראות את המופע המלא שלך?
    אני לא מוצאת על זה כלום באינטרנט!

  2. מאת SilverHand:

    טוב אני הולכת לחפש את התמונה ההיא😛

  3. מאת אופיר:

    אבל השיר קצת תקוע😉

  4. מאת איריס:

    והרעיון שאמא שלך כותבת טוקבקים – יפהפה

  5. מאת דרורית:

    נפלא.
    רק עמידת הראש חסרה לי בסוף.
    ואתה מוכשר כמו שד.

  6. מאת רוני:

    נקרעתי מצחוק, ואחלה אחלה אחלה פאנץ' בסוף.

  7. מעולה, מצחיק לאללה

  8. גדול

    יאללה, תלחין לי את זה
    שיר המסנג'ר
    http://www.notes.co.il/sharabani/29213.asp

    אני תקוע בלי לחן כבר שנים

  9. פעם אחת ממרחק של ….3 מטרים בלייב…

  10. מאת דורון:

    כל הכבוד אתה בשלטטטטטטה
    אבא

  11. מאת עידן אלתרמן:

    תודה רבה לכולכם ובעיקר לאבא שלי מהתגובה מעליי. אבא, איזה גבר!

  12. מאת אחת:

    צחקתי ואהבתי.
    מחכה לבוא לערב שכולו שלך.

  13. מאת נועם:

    צחקתי
    אהבתי את שבדיה
    רץ לעשות גוגל עצמי

  14. מאת אבי:

    ענק, קורע
    !
    We're not worthy!

  15. מאת רונית:

    ואני יודעת שזו באמת אמא שלך.

  16. מאת דרורית:

    במילא הכי טעימים זה האדומים.

  17. מאת הדס:

    יא – איך שיפרת לי את מצב הרוח!

  18. מאת אלעד יאר:

    אתה שולטטטטטטטטט🙂

  19. מאת עידן וילנצ'יק:

    שיר חמוד אבל לא בליגה של "יש לי לפעמים הרגשה של דז'ה וו"🙂

  20. מאת אלכס:

    תשתף פעולה עם הבחור הזה. יש לו פוסטים פשוט מבריקים וקורעים מצחוק. אני שולח לך לינקים לדף עם סרטונים שהוא עשה (בצד שמאל יש קישורים מומלצים שזה פשוט ענק):

    http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=167524&blogcode=6145189

  21. מאת אלכס:

    יש בלוגר אחד שכותב דברי פשוט מבריקים וקורעים מצחוק. אז רציתי להציע לך לשתף איתו פעולה כי נראה לי ילך לכם טוב. יש לו המון קטעים מומלצים בצד שמאל ומערכונים שהוא כתב. אני שולח לך לינק דווקא לדף עם סרטונים שהוא צילם.

    http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=167524&blogcode=6145189

  22. מאת מאיר:

    עידן, שתדע לך שהבלוג הזה עושה לך טוב. אני קורא את מה שאתה כותב, וזה מוסיף הרבה עומק לתדמית שלך. כנראה שאתה איש יותר רציני ממה שחשבתי.

    בכל אופן, שיר הגוגל הוא לא פחות מגאוני.

  23. מאת מאיר:

    איזה קטע. עכשיו אני שם לב שאיזה מקס נורדאו השתמש בדיוק באותן מלים "לא פחות מגאוני". אבל אני נשבע, בחיי אני נשבע, שלא ראיתי את התגובה שלו לפני שכתבתי את שלי.

    או שזה אני בזהות השנייה שלי. לך תדע.

  24. מאת עידן אלתרמן:

    אז התדמית שלי הייתה כה שטוחה בעיניך, הא? טוב,ככה זה כשאתה קומיקאי

  25. מאת דרורית:

    Kate Miller-Heidke
    (שהופיעה לייב השבוע עם בן פולדס)

    מילים מצוינות. אולי יש מצב לשיתוף פעולה איתה?

  26. מאת יעל:

    מצחיק!

  27. מאת נדב:

    אוי זה כל כך מצחיק אחלה שיר אנשים

  28. מאת חן בריגה:

    השיר על גוגל מדהים,
    קראתי כמה וכמה פוסטים וזה חומר טוב תמשיך עם זה,שמחתי לראות אותך ונהניתי בצורה שאין לי מושג איך להגדיר אותה כרגע,אני עוד בהלם שראיתי כמה שאתה אנושי,אשמח לשלוח לך את התמונות שלנו,בהצלחה אני תמיד מאחוריך אוהב מחזק ומעריך.

    חן בריגה
    בן 18 אשקלון.
    ccc

כתיבת תגובה

