קורט וגנר, זמר מרגש.


קורט וגנר מגיע להופעה בארץ. איזה יופי. כבר כמה שנים שההרכב שלו, LAMBCHOP, מחמם לי את הלילות החורפיים. אני כל-כך הולך להיות שם.

הנה אחד השירים היפים ביותר מתוך האלבום הכמעט הכי טוב שלו – IS A WOMAN

(האלבום הכפול AWCMON הוא הפייבוריט שלי).

כמה שהקול העמוק, האדמתי הזה מרגש אותי .

http://www.youtube.com/v/5jfaqxcuebs&hl=en&fs=1

 

אודות עידן אלתרמן
שחקן וקומיקאי

8 Responses to קורט וגנר, זמר מרגש.

  1. מאת ריקי כהן:

    בדיוק מה שרציתי לכתוב, כולל בחירת שיר, אבל את האלבום שציינת עוד לא הכרתי.

  2. מאת אור:

    אפשר להוסיף לרשימה של בועז לשירים ליום האהבה…..
    If U know what I mean

  3. מאת גיאחה:

    אני אוהב במיוחד את הרגע שבו מתגנב אליך בהפתעה המקצב הבוסה-נובאי.

    ו"אדמתי" – בדיוק! זו ההגדרה הקולעת. מיותר לציין שניפגש שם?

  4. מאת שרון רז:

    מאמצע שנות התשעים הם עושים לי טוב, מאוד טוב
    יש להם כל כך הרבה אלבומים נהדרים
    הפייבוריט שלי דווקא ידוע פחות
    HOW I QUIT SMOKING שהוא כבר די ישן
    אבל באמת גם איז א וומן הוא עצום, נהדר
    סוף סוף מישהו ממש בסדר הולך להגיע לכאן, אינשאללה

  5. מאת צחי:

    עידן זה מדהים כמה הטעם המוזיקלי שלנו זהה לחלוטין. אני שם.

  6. לצחי – אחלה! שמח שהטעם שלנו זהה לחלוטין כמו שאתה מציין. בהזדמנות זו – האם גם לך יש את כל האלבומים של לאה לופטין בבית כולל הבוט-לגס? אז אנחנו לגמרי מתואמים
    תודה חבר…

    שרון – אכן, תענוג שמישהו איכותי מגיע לכאן, למרות שדפדש מוד וה- יה יה יס גם עושים לי את זה

    גיאחה – יו בט

    אור – לא, אני לא יודע מה את\אתה מתכוון\ת – אבל שיהיה בכיף בכל מקרה

    ריקי – מוזמנת לגנוב לי פוסט בחזרה

  7. מאת איתי:

    פאק, מתי זה פורסם ואיך לא מדברים על זה יותר? למבצ'ופ הם נפלאים ויהיה נהדר לראות סוף סוף את ווגנר בארץ (הוא מגיע בלי הלהקה?).

  8. מאת לי:

    אני תקווה כי יתבהר לך עם הזמן.

כתיבת תגובה

