חזרתי פתאום.


דילמה.

האם לכתוב פוסט ארוך ומפורט שמסביר למה לא עדכנתי כאן את הבלוג במשך שלושה חודשים (תשובה: אין לי מושג) או שפשוט להתעלם בנון-שלנט מההעדרות הממושכת (כי הרי אני יודע שיהיו עוד כאלה) ולכתוב כאילו מישהו עדיין עוקב אחרי כל מה שיש פה?

ובכל זאת, לפני כמה ימים גיליתי שמספר הכניסות כאן עבר את המאה אלף. שזה נחמד. ובכל זאת,  יש כמעט מאתיים אנשים שרשומים ברשימת התפוצה של הבלוג הזה ומקבלים עדכון כשמתפרסם משהו חדש. אז הגיע הזמן לאות חיים, לא?

אז אני מקווה שאלחם ביצר העצלנות שפקד אותי לאחרונה ואחזור לכתוב פה. בעיקר מקווה לפרסם בקרוב כמה מילים על שתי הופעות שראיתי בשבוע שעבר ברומא, ערב אחר ערב. לאונרד כהן ופול סיימון. עד עכשיו אני טעון ויברציות של התרגשות מהנסיעה.

וחוץ מזה, מה שלומכם?

 

 

 

 

 

אודות עידן אלתרמן
שחקן וקומיקאי

18 Responses to חזרתי פתאום.

  1. מאת אילנה ש.:

    ברוך הבא.
    אין צורך להתנצל. אין צורך להסביר. העיקר שחזרת.
    יש ביקוש גדול למידע על המופע של לאונרד כהן. ואולי גם של פול סיימון.
    צילמת?

  2. מאת דבורית:

    כן, סבבה. העיקר שתכתוב.

  3. מאת א' נדב:

    ברוך שובך
    התגעגענו

  4. סוף סוף מישהו כאן בוחר להשקיע מזמנו בהופעות של אומנים של ממש, ולא בהופעות פאתטיות כמו זו של מוריסי, שמסך המילים ששנכתבו כאן לגביו, אפשר היה לארוג שמיכות לכל עניי ישראל.
    שאפו.
    לא הייתי כאן קודם – אבל אם תכתוב על 2 ההופעות הללו, אגיע לקרוא.

  5. מאת טלי:

    אני חוששת שמאתיים המנויים שלך יישארו לא מעודכנים בשל הבאג המתמשך ב"רשימות", אבל טוב שאתה פה.

    גם מכירה מישהו שהיה בהופעה של לאונרד כהן ברומא, מעניין אם חוויותיכם זהות.

    ולהבדיל, גם אני כתבתי היום על שתי הופעות שראיתי, ובאחת מהן- תחי המקריות, גם כיכב ידידך/קולגך תומש, והוא גם עשה קאבר (מצויין!) לשיר של לאונרד כהן…

    http://www.notes.co.il/tali/46416.asp

    ועם או בלי הסברים וצידוקים- תמיד נעים לקרוא את דבריך.

  6. מאת מיכאל:

    חיכינו בסבלנות🙂

  7. מאת יובל:

    כאילו כלום
    אבל להמשיך לכתוב
    ויפה שעה אחת קודם…

  8. מאת דרורית:

    ברור שלכתוב.
    והנה משהו בשביל שירה
    http://uk.youtube.com/watch?v=G1dlWmrRstc

  9. מאת אדם:

    מהפוסטים האלה של "פייי שנה לא כתבתי כבר, מבטיח לכתוב בקרוב". כי כבר חשבתי שאו, סוף סוף משהו חדש:)

    אנחנו אוהבים אותך כמו שאתה, אם תכתוב פעם בשנה זה גם טוב, אין צורך להתנצל, רק לכתוב:)

  10. מאת איילת:

    חזרת!
    פתאום!

  11. מאת עירא:

    בלוגרים, כמו כותבים ויוצרים אחרים, לפעמים יש להם יותר להגיד ולפעמים פחות. הקוראים שלך מבינים את זה ואין מה להסביר. אנחנו שמחים לקרוא אותך כשיש לך מה להגיד, אפילו אם זה בדילוגים של חודשים🙂

  12. מאת אור ברקת:

    הרסס פועל תמיד, תדירות הכתיבה אינה עילה להתנצלות.

  13. מאת א:

    הייתי בפול סיימון בסוף שנות השבעים (בחיי) בהופעה אדירה בקיסריה.
    הוא היה ענק, המקום היה נהדר והזמרות שליוו אותו היו ענקיות, תרתי משמע (::
    את לאונרד כהן גם שמעתי אז בהיכל התרבות. היה אדיר. היה איתו נגן עוד פנטסטי. 2 הופעות שעד היום זכורות לי כגדולות במיוחד.
    בדיוק השבוע חיפשתי ברשת את וואן טריק פוני. תקליט שאהבתי מאוד ולא זכה לשבחים. מכיר? אוהב?

  14. מאת לי:

    מצויין. להזיז את הRSS מספריית ה"לא מתעדכנים"?🙂

  15. מאת חזי:

    מצידי בלוגר יכול לכתוב אפילו פוסט אחד בשנה, ואם זה מעניין אני אמשיך לקרוא. אבל ברגע שאני רואה פוסט התנצלות אני מתחיל לפהק.

  16. מאת מאפ-קאפ:

    בעיקר על ההופעות.
    ועל רומא.
    זה גם די מסביר למה לא היית כאן, לא?
    אז הנה לך הכל יחד!

  17. מאת משתמש אנונימי (לא מזוהה):

    העיקר שהלכת בחינם לאביר האפל עם רוה וכשביקשו ממך להצטלם אמרת באדיבות הבריטית הידועה שלך שאתה מזמין את כולם להיכנס לך לרקטום. גם מתקמצן על כרטיס וגם נחמד לבריות.

כתיבת תגובה

