שי גולדשטיין עובר דירה.


 

http://albums.tapuz.co.il/albums/flixBlogPlayer.swf?autoStart=false&MID=2211673

 

מתוך התכנית "לא לפני הילדים".

אודות עידן אלתרמן
שחקן וקומיקאי

13 Responses to שי גולדשטיין עובר דירה.

  1. מאת אורי:

    אותי זה הצחיק מאוד.

  2. הדמויות ששי גולדשטיין משחק תמיד מצליחות להצחיק אותי.

    משהו בחספוס הישראלי שלו….

  3. מאת פרומו:

    מהתוכנית בטלוויזיה, והיא נדחפת גם לכאן?
    צודק. לא הייתי צריך להיכנס.

  4. חחחחח גדול!

    אני תמיד מפספס את התוכנית…

  5. מאת לי:

    "זה ניכר? זה ניכר?"

  6. מאת יוני:

    תוכנית פשוט אדירה!! תמשיכו ככה!

    דרך אגב אחרי שהראית פה את הקליפ המדהים של Beth Gibbons אני חייב שתראה גם את זה..

    זה לא הקליפ הרשמי. זה קטע שלקוח מסרט יפני בשם The Bow והקליפ הוא לשיר Show של Beth Gibbons
    אחד השירים היותר יפים שאני מכיר

    תהנה..ותמשיך ככה! =)

  7. מאת דרורית:

    שמחה שחזר לראש הבלוג…
    (ויש עוד הרבה מצויינים.(

  8. מאת כRובי:

    צחקתי בקול מול המסך… נפלא🙂

  9. מאת זיו ה:

    מערכון ענק, שודר לפני חודש וחצי, לא?
    ישבתי מול המסך, נקרעתי מצחוק ולא הפסקתי לצרוח "איכס! איכס!" תוך כדי. שבוע אחרי זה וכל החברים שלי כבר מלמלו "זה ניכר? זה ניכר?". גראפי-חולני, אבל עדיין מצחיק מאוד.
    הו, ומזל טוב על העונה השנייה

  10. מאת יואב פ.:

    ישראלי מצד אחד, משעשע מצד שני ואלים מצד שלישי
    לא יצא לי לראות את התוכנית עד כה, עכשיו אני מצטער על כך🙂

  11. מאת רונית:

    שנים זה לא קרה לי
    וזה היה אחרי שכבר ראיתי את זה לפני איזה שבועיים, אבל איכשהו שכחתי את הפאנצ'.
    מעולה.

  12. מאת דרורית:

    "אז אנחנו בהפסקה?"
    היה מעולה. גם הפעם.

  13. מאת Tamar:

    wow!
    Just found this site today (looking for the notes of Anat Peri).
    Laughed my head off!
    It's been 8 long years that we are away and I am disconnected, but sure will keep visiting here.
    Still have tears in my eyes from laughing
    Thanks

כתיבת תגובה

