הציפורן של עובדיה


לכבוד החג, שני קטעים מתוך "כוכבי השכונה".

הראשון, שיר התרמה כדי לממן ניתוח לציפורן החודרנית של עובדיה (תומר יוסף המתוק). זוהי פרודיה שלנו על כל פרוייקטי הצדקה וה"שנור" שבערוץ שתיים. אולי כתוצאה מכל ה "יום טוב" שנאלצנו לעשות, זו התשובה שלנו לנושא. והסתבר לנו שהרבה אמנים הסכימו להרתם למטרה החשובה שלנו…

לגרייניק ולי היה חשוב ליישם פה את הכלל הראשון כשעושים פרודיה: לדעת לעשות הכי טוב שאפשר את מושא הפרודיה…כך שניסינו לכתוב לשירהזה לחן של בלדת-צ'ריטי אמיתית, נוסח we are the world .

(זאב נחמה קורע אותי פה. נדמה שהוא, בניגוד לשאר הכוכבים פה, לוקח את העסק ברצינות)

http://albums.tapuz.co.il/albums/flixBlogPlayer.swf?autoStart=false&MID=1487012

 

והנה עוד קטע עם מיומנה. התארחנו בהופעות שלהם והם בשלנו הרבה, ויצא שיתוף פעולה כיפי.

 

http://albums.tapuz.co.il/albums/flixBlogPlayer.swf?autoStart=false&MID=1478805

 

אודות עידן אלתרמן
שחקן וקומיקאי

28 Responses to הציפורן של עובדיה

  1. מאת ירון:

    הי עידן
    מקסים
    תענוג לפתוח איתך את בוקר חג העצמאות
    כבר מחכה לפוסט הבא…
    חג שמח
    ירון

  2. מאת ליאור שמש:

    אדירים (אפילו בלי לראות אני זוכר).

    לחבר שלי מהצבא (שלא הכיר את השיר)
    הייתה ציפורן חודרנית ושתי שוטרות
    צבאיות שעצרו אותו, התחילו לשיר לו את זה🙂

  3. מאת ליאת:

    שני קטעים גדולים.

    הצחיקה אותי נורא מרגול – אללה סינדי לאופר🙂

  4. מאת רתם:

    אתם פשוט אדירים. הקטע עם מיומנה גבל בגאונות, זה היה כל כך מצחיק.
    כיף שגיליתי את הבלוג שלך!

  5. מאת תמי:

    יום עצמאות שמח.

  6. מאת נטאשה:

    מקסים מקסים מקסים!
    ובמיוחד יגאל בשן ומרגלית צנעני שמזכירים כמה הם גדולים באמת.

  7. מאת היריב:

    אני זוכר את עצמי מזמזם את השיר על עובדיה במשך ימים אחרי זה. כל הכבוד!

  8. מאת שי פישר:

    השיר לעובדיה הוא פשוט גאונות צרופה. פארודיה מבריקה. כל הכבוד.
    הקטע עם מיומנה הוא סתם.

    ולמי שעוד לא ראה:
    עם אחד שיר אחד:

    כותנת פסים:

  9. מאת אורי:

    אני דווקא נורא אהבתי את הקטע של מיומנה שלא הכרתי. ואבי פשוט קורע אותי מצחוק.

  10. מאת מיכאל:

    גם הציפורן החודרנית, אבל מה שמעלה חיוך ענקי זה בעיקר הקטע עם מיומנה… פשוט אדיר.

  11. מאת דרורית:

    שני הקטעים מצויינים. לא מזמן ראיתי שוב את הסרט התיעודי על
    the making of
    לייב אייד, ואתם לא רחוקים מזה!
    (:
    והקטע עם מיומנה נפלא. אלון נוימן מלך, ואתם כבר הוכחתם שאתם מלכי הקצב בקטעים של תיפוף הגוף שלכם. (דרך אגב "הלכתי על הגזרה הגבוהה" אחד הקטעים הכי אהובים עלי בקלטת שלכם הוא הקטע הגוספלי של "אחורי זה, דבר איתך אחורי זה" עם המקהלה מאחורה)"

  12. מאת מיכאל:

    הרגע סיימתי לראות את כל מה שמצאתי ברשת של פלטפוס. את הדואר ואת "אני משוגע אני" (פשוט קטע מדהים. אני מת לעשות לזה קאבר ולהופיע עם זה בפאבים. זה ענק פשוט.) מהימים במקלט. ואת ניסו הזגג עם המחווה ל"הנער" של צ'פלין. עידן אתה חייב להעלות כמה שיותר קטעים לאינטרנט. זה אושר שפשוט נדיר למצוא היום. זה הרבה יותר מנוסטלגיה (ויש המון נוסטלגיה). אלו החומרים הכי טובים שראיתי בהומור הישראלי ובכלל.

  13. מאת רונית מהגן:

    תאמין לי עידן, אם הייתם שולחים את זה עם מלים אחרות לרדיו, עוד הייתם עושים מזה מליונים.
    שלא לדבר על אחרי זה, כשזה היה נמכר לפרסומת.
    מעולה.
    את הקטע עם מיומנה לא ראיתי (נדמה לי שגם זה מהשנים בהן לא היתה לי טלויזיה) – תודה רבה, רצה לראות את זה שוב.

  14. מאת חיים:

    כרגיל מי מאיין את המאבק החברתי. אשכנזי ומיזרחי לא מודע. ..

    סבבה

    זו הקומדיה של השבעים

  15. מאת RBA:

    אוי זה ענק

  16. מאת זוריק:

    עידנצ'וק,
    אנחנו לא מכירים על באמת,
    ואני כבר יודעת עליך המון דברים נהדרים
    ופשוט רציתי להגיד תודה
    פשוט תודה
    אתה עושה לי שמח מאוד מאוד

  17. מאת דרורית:

    היה מעולה אתמול.

  18. מאת משתמש אנונימי (לא מזוהה):

    אני כבר שנים מזמזמת את השיר הזה…

  19. עידן, מאחר ואתה נמצא ברומניה ומצטלם לאדם בן כלב עם ג'ף גולדבלום ווילם דאפו, אל תשכח להגיד לו: ווילם אתה דאפווווו!

  20. מאת zehnevve:

    ככל הנראה השיר הטוב ביותר שאי פעם נכתב. אני מבין לליבו של עובדיה, גם אני לא גזרתי בזמן.

  21. מאת יעל המקורית:

    ללא ספק, שיר ההתרמה המרגש ביותר שנכתב מאז הלינק הזה:

  22. מאת חבריקו:

    ראיתי אותך בכתבה של ערוץ 10 על "אדם בן כלב", ואני מת שכבר תכתוב פוסט ענק על כל מה שהולך מאחורי הקלעים והעבודה עם צוות אמריקאי.

    יאללה תחזור כבר!

  23. ג'ף גולדבלום, ווילם דאפו, דרק ג'קובי ופול שרדר ירדו ליגה כנראה אם הם עובדים על הסרט הזה. גולדבלום שעבד עם ספילברג,לורנס קסדן ורוברט אלטמן. דאפו שעבד עם אוליבר סטון, אנתוני מינגלה ודייויד לינץ'. דרק ג'קובי שהיה קלאודיוס ופול שרדר שכתב את נהג מונית ואת השור הזועם. טוב כולם צריכים איכשהו להתפרנס, אבל זה פשוט מכמיר לב.

  24. מאת מיכל:

    השיר של עובדיה עוד זכור לי משלהי כיתה ט' – היה להיט אדיר, אין ספק.
    ובכלליות כמה כיף להעביר אחה"צ בבהייה בקטעים נוסטלגיים בכיכובה של נווה חמציצים השכונה האגדתית כאשר במבט קל מהחלון כאן ליד היא נפרשת לפני:)…

  25. מאת שלי:

    למה הפסקת לעדכן?

    אתה הריי "לא יכול בלי זה"..
    😦

  26. מאת עפרה:

    שני קטעים פשוט נהדרים!

    בקטע הראשון צחקתי בשקט, בשני כבר ממש בקול, פשוט קטע מעולה!

    ואם אני כבר כותבת תגובה, רציתי להגיד שאני מידי פעם מציצה לכאן, ובכל פעם נהנית.

    תודה!

