train in the distance


בימים בהם יש לי הצגה בקאמרי ("המפיקים") ,כמו בשבוע שחלף, אני קופץ לפני ההצגה לחנות הדיסקים הקרובה "מוזיקה-נטו" כדי לקנות דיסקים. אתמול שמעתי בחנות שיחה בין שני אנשים. אחד מהם התלבט אם לקנות את  LOVE  של הביטלס . הבחור השני אמר שזאת נראית לו עוד דרך חדשה של ג'ורג' מרטין לעשות מהם כסף. "שיעזוב אותם כבר בשקט . הבנו, הוא היה המפיק שלהם,בסדר.. אבל מה רע בכל האלבומים שלהם כמו שהם? די! שישיג לעצמו חיים. "
 
שמעתי וחייכתי לעצמי, לא כי אני מסכים איתו (זה דווקא אלבום די כיפי) אלא כי זה פתאום הזכיר לי מערכון מעולה שראיתי על ג'ורג' מרטין. חיפשתי אם הוא קיים ביוטיוב, ומצאתי! 

מה היה קורה אילו ג'ורג' מרטין היה נחטף ע"י טרוריסטים?

 

http://www.youtube.com/v/yIA_NVFnXZ8
 
 
 
 
ובכן, המערכון הוא של חבורה בריטית אדירה שנקראת  BIG TRAIN   ובעיניי יש להם את תכנית המערכונים המצחיקה ביותר מאז מונטי פייטון. היו להם שתי עונות ב BBC  (את שתיהן יש באוזן השלישית-כך גם אני גיליתי אותם לפני כשנתיים).   
 
אז בהזדמנות זו הנה עוד כמה קטעים שלהם,למי שיש לו זמן לקצת קומדיה טובה.

 הנה קטע מצחיק במיוחד על בוס שמבקש מהעובדים להפסיק לאונן במשרד (wanking). ההקבלה לעישון–מבריקה. ואני נורא אוהב את המשחק הריאליסטי והבימוי הדוקומנטרי כאן:

 

http://www.youtube.com/v/VKH9ECC_Qa4

 
 
והנה קטע מקסים לגמרי ואידיוטי לחלוטין. גברים ברחוב שמתחרמנים מ…טוב,תראו לבד. הבת שלי ביקשה לראות אותו היום שוב פעם ושוב פעם ושוב פעם. אפשר להבין למה :

 

http://www.youtube.com/v/7z0Pe5rN7tk

 
 
והנה מערכון עם טיימינג מצחיק ומדויק,מהסוג שאי אפשר ממש לכתוב על נייר.

 

http://www.youtube.com/v/JZ4pKGahmBs
 
 

ולקינוח,נונסנס טהור.

 

http://www.youtube.com/v/wcMuTsBFQTE

 

אז זה הפוסט הראשון שיקוטלג ב "קומדיה". אולי אביא עוד כאלה בהמשך.

 

 

 
 
 

אודות עידן אלתרמן
שחקן וקומיקאי

22 Responses to train in the distance

  1. הם באמת אדירים. אבל אני אוהבת גם את
    הממלכה הקטנה. מכיר אותם? שני מגעילים מצחיקים. אני אוהבת כמעט את כל הדמויות שלהם, אפילו המגעילות עם כל ההקאות.

  2. שבתוך כמב ימים כבר שינית את השם של הבלוג! שברת שיא. כאן אנשים מחליפים לפעמים, אבל לא בכזו תדירות.קטעים איתך.

  3. מאת עידן אלתרמן:

    ואני חשבתי שאני היחיד המופרע שער בשעה כשאת. ברור שאני מכיר את הממלכה הקטנה. מכיר ומוקיר.

  4. מופרעים כאלה. כאן סותמים את חלון הפוסטים בעמוד הראשי אפילו בלילות הכי חשוכים.

  5. מאת גל ז.:

    נתחיל לראות את הסרטונים,

    בוקר טוב.

  6. מאת yaron:

    המערכון הכי טוב שלהם הוא זה עם הסוסה המתאבדת. קורע אותי כל פעם מחדש וגם עצוב.

  7. מאת דרורית:

    את הקטע עם ההוא בטיסה נעימה שמתעקש לספר את כל סיפור חייו לאיזו קשישה שיושבת לידו, והיא כבר מנסה להתאבד מרוב שיעמום, עוברים קדימה בזמן (אחרי שרואים אותה גם שופכת נפט על עצמה ומנסה להצית) ובסוף הוא עדיין מספר על עצמו, והיא כבר שלד.
    ואני תיכף מראה את הקטע שהבת שלך אהבה לבן שלי. בטוחה שגם הוא יאהב.

  8. מאת בועז כהן:

    נפלא. נפלא.
    תודה.

  9. מאת שפי:

    אני יותר גבוה מהנמוך. אבל כיוון שאני גם יותר נמוך מהגבוה אז מתקשים להבחין בי, נפלתי בין הכיסאות.

    כמו שב"חבל על הזמן" בדרך-כלל מתכוונים לההפך, כך גם עם "אתה מצחיק" (בייחוד אצל בחורות מהזן האלקטרי. הגירסה ה"מדויקת" היא "אתה ממש מצחיק"). אבל איתך יש עם זה בעיה, בטח קשה לך שלא לקבל את זה כמחמאה.

    לגבי ההמלצות על מוזיקה (עברתי עכשיו על כל הבלוג): הרגשתי בחסרונו של איזה קונצ'רטו לכינור, ולפחות לפסנתר, ואיזו קנטטה, ולפחות סוויטה, לנבל, או לחליל, לפחות לפיקולו.
    רק לגבי רקוויאמים אני יכול להבין אותך, אם קיבלת החלטה אסטרטגית לעבור את הגשר הזה רק כשתגיע אליו.

    http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=98991&blogcode=2161241

  10. מאת אורי:

    פתחת לי את סוף השבוע בחיוך , או סיימת לי את סוף השבוע?
    לא יודע…
    בכל אופן אני מחייך אז תודה🙂
    נ.ב
    בסוף הבחור ממוזיקה נטו קנה את love?

  11. מאת פרנק:

    רק לפני שבועיים שמתי קטע מביג טריין בבלוג שלי, ועכשיו אני רואה שגם אתה במכורים…

    ומכיוון שעוד לא הגבתי – תתחדש על הבלוג!

  12. מאת א"ש:

    ההומור הבריטי כרגיל בין היחידים שמספקים את הסחורה הנכונה.

  13. מאת יאיר רוה:

    לעזאזל בנאדם, איזה פוסטים מעולים אתה דופק אחד אחרי השני. גמרת לי עכשיו בוקר עם התקפי הצחוק מ"ביג טריין".

  14. מאת משבית שמחות:

    עצה בחינם. הבלוג הזה נראה כמו סוכנות מקומית עניה של יו טיוב. זו קצת בעיה, כי יש שם כמה מליוני קליפים ואני לא משוכנע שבסוכנות שלך אתה מציג את הכי טובים באמת. אז יאללה תעבור פאזה. מי שרוצה יו טיוב, לא צריך את התיווך שלך, הוא יכול לגשת לשם ולחטט בעצמו..

  15. מאת עידן אלתרמן:

    בעיני הכיף הכי גדול בבלודים זה היכולת לשלב דוגמאות חיות במאמרים. נסה להקליק "ביג טריין " ביו טיוב וראה איזה כמות אדירה של בררה מופיעה. אז אני מסנן את המיטב,בעיני. מי שרוצה יכול להמשיך לחפש. סוכנות עניה ? אתה לגמרי לא בכיוון ידידי

  16. מאת אורי:

    לא יפה להשבית שמחה, מה רע לך ששמח לנו?
    עידן תמשיך לעשות אחלה עבודה, אני שמח🙂

  17. מאת משבית שמחות:

    מאמרים?????? בבלוגים??? עוד מעט נשמע גם שאתה מועמד לנובל בזכות המאמרים… מזל"ט, חבר..

  18. מאת Yuvalog:

    הראשון הוא שיש לך בלוג (אבל לא נציק לך עם "כבר שנים שאני אוהב את מה שאתה עושה" וכו'), והשני הוא חבורת Big Train, שבאמת נראים כמו תחליף ראוי למונטי פייטון. מפתיע אותי שלא הכרתי אותם עד עכשיו, אבל לא היו לי חיים של ממש בשלוש שנים האחרונות אז יש לי תירוץ מתקבל על הדעת. עכשיו אני אתחיל להשלים את החסר🙂

    בלוג נהדר, כל פוסט – מלמיליאן.
    מאוד ריגש אותי הקטע על עלי מוהר שללא ספק היה אחד היוצרים הגדולים במוזיקה הישראלית.

  19. מאת לעידן:

    כל הסרטים והסדרות שאתה מושפע מהם הם מבריטניה וארה"ב? או שאולי גם סרטים צרפתיים, יפנים
    וכו' השפיעו עליך? הסרטים האהובים
    עלי (השנאה, חלומות של מלאכים, הטקס, נלי ומר ארנו, כחול, אדום, חלומות, צ'נקינג אקספרס, אוכל, שתייה, גבר, אישה וכו') לא הגיעו מהעולם האנגלו-סקסי.

  20. מאת עידן אלתרמן:

    בוודאי שאני אוהב קולנוע זר (ולא רק אנגלוסקסי). "טוני טקיטני" (סרט יפני) הוא אחד היפים שראיתי בשנים האחרונות. ז'יל וג'ים אחד מהאהובים בכל הזמנים,
    נלי ומר ארנו נפלא גם כן. מעולם לא אמרתי שאני מעדיף קולנוע אמריקאי יותר..

  21. מאת מישהי שאכפת לה:

    אני מניחה שאתה מכיר, אבל מכיוון שלא ציינת זאת, מתבקש לשאול: האם יצא לך לראות את
    spaced
    הסדרה של יוצאי ביג טריין: סיימון פג ומארק היפ?
    ואם כבר, אז תמיד חשוב להזכיר גם את "מת על מתים" (שון אוף דה דד)
    הקומדיה הרומנטית הכי טובה שיצאה מאנגליה בשנים האחרונות?

  22. פינגבאק: yjjqxbjc

